Devlet hastanelerinde bir gittiğin doktoru bir daha bulmak büyük şans. Genelde asistan oluyor. Sadece sorunlu gebeliklerin takibini yapan doktor aynı kalıyor. Mesela ben başından beri hep aynı perinatoloji ye gidiyorum. Zkamil de takibim yapıldı orda doğum yapacağım