33+4 hamileyim en son Çarşamba günü yani 33+4te kontrolüm vardı bebeğimin kilosu az diye gelişmemiş dedi doktor 2 hafta gerideymiş gelişimi nstye girdim ve nst de hareketleri az diye ikinci defa girdim yine biraz iyiydi ama doktorum sürekli takip etmem gerektiğini söyledi dün sabah uyandığımdan beri hiç hareket etmedi bebeğim korktum ikindiye doğru aradım doktorumu nstye girmen lazim dedi gittik tekrar girdim nstye serum taktılar iyi oldu ama bebeğim çok aktif değil hareketleri az tekme atıyor çok hafif hemen duruyor ve bu beni çok korkutuyor böyle bir şey yaşayan yada bilen var mı yardım edebilir misiniz bana