Bussratozaan bence tamamen bebeğe bağlı kal bu konularda. Hiç kimsenin olumsuz düşüncelerini de dinleme. Çünkü herkesin doğumu inan farklı ilerliyor. Ben hiç sormadım çünkü beklenti olsun istemedim. Tamamen akışına bırakmıştım ve hayal bile edemeyeceğim kadar hızlı ve kolay normal doğum yaptım. Sezaryen de olabilirdi, belki saatlerce sancı da çekebilirdim. Bunlar hiç planlanan şeyler olmadığı için önceden kafada kurgulayıp kendini korkutmanın da bi anlamı yok inan. Sürekli güzel düşün güzel olsun. Normal de sezaryen de olsa sonucunda miniğine kavuşmak var 🥰