@Aysel2121 bugün 12+0 oldum 2 haftadır bende de var arada kaşıntı da oluyor , nemlendirici krem kullanabilirsin , içeriğini iyi araştır bebeği etkiliyor kimyasal olduğu için , zeytinyağı Hindistan cevizi yağı badem yağı güzel nemlendiriyor bunları kullanabilirsin canım