1seher Ayak şişmesi hakkında önerisi olan varmı üstüne basamıyorum resmen sabah yataktan kalkınca bile öyle.
metehaninannesiii 1seher ödem oluşuyor malesef bol su için tuzu azaltin birde ayaklarınız yüksekte tutun yatarken otururken
Denizyildizii 1seher özellikle akşam yemeklerinde tuzu sıfıra indirin. Bol su için ayaklarınızı dikip tatın
kelebeklerdeniz23 1seher su içtiğim halde yine şişiyor valla cnm çok oturmamak lazım ayakları yükseğe doğru uzatıp yatınca iyi geliyor. Bir de aşırı şiştiği vakit soğuk suda bekletiyorum aklında bulunsun iniyor ii geliyor
Eylul966 Haftadayım başladı bile çok rahatsız edici en çok istemediğim şeylerden birini yaşıyorum 🥲🥲 en iyi gelen bolbol su içmek çok ayakta kalmamak ve sola doğru yan yatmak özellikle 3litre su içtiğim günler daha hafif şişiyor