Kızlar merhaba çok şükür yarın 1 haftalık oluyoruz bende doğum hikayemi paylaşmak istedim.
çok güzel bir doğum gerçekleştirdim inşallah rabbim sizede nasip eder.
kesinlikle sezeryandan korkmayın kendınıze inanın bedeniniz bunu kaldıracaktır.
Sabah 8de yatışım yapıldı 1 saat geçmeden ameliyathaneye aldılar ameliyathaneye ilk girdiğimde o ortamı görünce korkmadım değil ama o anlık , ekip çok iyiydi beni rahatlattılar spinal anesteziyi hiç ama hiç anlamadım bir anda bacaklarımda şimşekler hissettim sonra direk yatırdılar sondamı vs taktılar hissetmedim .Bir anda mide bulantısı yaşadım hemsıre hemen iğne yaptı ve kendimi çok iyi hissetmeye başladım kesınlıkle acı vs hissetmiyorsunuz sadece sallantı vs ben doktorumun başladığını anlamamıştım bile ki 5 dk sonra oğlumun sesini duyana dek En ama en güzel ses sanki o zamana kadar yaşamamış gibi hissettim…
en fazla 20 25 dk içinde dikişlerim vs bitti ve odaya alındım odaya alındığımda rahim toparlayıcı serumlar takılınca hafif adet sancıları başladı ama kesinlikle ameliyat yerinin ağrısı yoktu adet sancıları başlayınca ağrı kesici yapıyorlar hemen geçiyor zaten 6-7 saat sonra sondamı çıkarmaya geldiler hiç birşey hissetmedim ve ilk ayağa kalkış beni zorlayan ilk şey ayağa kalkıştı ama kendıme güvendim ve ilk ayağa kalkıştan sonra hiç ama hiç yatmadım hatta sandalyede oturdum ve ikidebir kalkıp koridoru gezdim sabaha ağrım kalmamıştı. Birde bol bol nescafe dondurma rezene çayı. Sabahta gazımı çıkardım. Gazımı çıkardıktan sonra benım sadece boyun ağrım olmaya başladı spinal anestezinin yan etkisiymiş 3-4 gün sürdü ciddi anlamda ameliyat yerinin acısını boyun ağrısı almıştı ama doktorumun verdiği ilaçla hemen geçti çok şükür şimdide ameliyat yerim yavaş yavaş geçmeye başladı ama cidden yavrularımız iyi olsun bu ağrılar biz kadınlar için bir hiç ben her zaman ay ben doğuramam nasıl doğurucam aşırı korkan birisiydim ama korkulacak birşey yok ve kimsenin negatif hikayelerini dinlemeyin etkilenmeyin her zaman iyi olucam derseniz çok kısa sürede toparlanırsınız. Allah hayırlı doğumlar versin sizlerede. ❣️