Shrdmrts Deneyimli anneler bilir sanırım 😊 Yeni doğan bebek klimalı odada (yüksek ayarda olmayacak) yatabilir mi?
YrtswnArkn Shrdmrts evet canım klimanin direk carpmadigi yerde 25 26 derecelerde yatirilabiliyorlar usurse yine üzerine bişey ortebilirsiniz ama çok sıcak da iyi gelmiyor 😊
cileklidondurma Shrdmrts 24 dereceye sabitleyin bebeğe esmesin ama yenidoğan bebekler aslında üşür ilkzamanlar çok sıcak değilse bebeği ince giydirmeniz daha iyi olur gibi geldi
Shrdmrts cileklidondurma Adana’da yaşıyoruz, çokkk sıcak maalesef. Olmadı salonu açarım yatak odasının kapısını açık bırakırım