Sedaince Kasılma mı tam onu da bilmiyorum ama bebek gün içinde toplanıyor taş gibi oluyor karnımda bir iki dakika hafif de sancı oluyor ilk gebeliğimde yaşamamıştım böyle bişey korkmamı gerektirecek bişey mi yoksa normal mi
Merve5561 Sedaince bende de oluyor 18.haftadan beri şuan 23+1 im dr rahimağzını ölçtü kasılmam oluyor deyince normal çıktı bu yüzden magnezyum iç dedi günde birkaç kere olması normal dedi bayramdan sonra yine kontrolüm var mutlaka kasılmanız olduğunu dr söyleyin ona göre kontrol eder en azından
Salihsaliha 18+2 bende de çok oluyor ya özellikle öğleden sonralari belli saatlerde. Doktora söyledim ama çok zayıf oldugun için her şeyi daha net hissediyor olabilirsin dedi magnezyum verdi yine de oluyor hayra alamettir inşallah. Sizlerde ne sıklıkla oluyor
Sedaince Salihsaliha günde iki üç kez oluyor zayıf da değilim aslında anlamadım bende 20 haftalıkken kontrolüm var
Minikbirdunya Ben de 18+2yim sabahları kızımın karnımın bir yanında top oluşuna uyanıyorum öyle sertleşiyor ki karnım çok fena geriliyor. Ama doktora sormadım ablalarımda da olurdu hep. 20.haftada gittiğimde sorayım
Salihsaliha Benim günde on beş yirmi kez oluyordur 🙄 doktora sayı soylememistim normal demişti bu kez çok sık olduğunu da belirticem
Nurhanimm Erken kasilma olmamali genelde progestan veriyolar ben 23. Haftads kullandim cok erken oldugu icin