ummuhalime 22+5 hamileyim. Ben suyu kışın büyük bardakla içerim.Yazın ise doldur iç doldur iç yorduğu için, 6 tane küçük su şişem var 500ml olan. Toplamda 3lt yapıyor.Onları sabahtan doldurup dolaba atıyorum.Sonrasında lıkır lıkır içiyorum sabah 8 buçukta başlayaraktan. Zaten haplarla bi şişe gidiyor 😂 en son gece 10 gibi son şişeyi de içip, 11-12 gibi uyuyorum kayaraktan 😂 Gece kalkarsam 1 kere wc kalkıyorum.
Bende 7 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu vardı, 1 monurol şase + 1 haftalık böyle su içme ile tertemiz oldu.
Hamilelikte tuvalet en yakın arkadaşımız 😂