Kahverengi 20 haftalığım hamileyim şuan klasik müzik eşliğinde buralarda takılıyorum 😊😬Klasik müziğin etkisi kanıtlanmış siz bu konuda ne düşünüyorsunuz.Yoksa buralarda tekmiyim 😬😎
Akrepbebek Kahverengi yok kız tek degilsin. Bende dinliyirum her gün. Kulaktan goturuyor artık 🙈 bi tam anlamiyla alisamadim
Akrepbebek Kahverengi hahaha 😂😂 ben de o bakislara bugün maruz kaldım. Ama yapacak bir şey yok mecbur. Her sey evlatlarimiz için 🥰