Elcnerdgn Bende 29. Haftamda yattım üç gün hiç bişey hissetmeme rağmen kontrolüm sırasında nst de sancım çıktı iki doz ciğer geliştirici vuruldu,serumlar verildi ama sancım çok az kesiliyordu eve göndermek istemedi doktorum ama ben evimin yakın olduğunu bi sancım olursa da hemen geleceğimi söyledim söz verdim ve kağıt imzaladım bütün sorumlulukları üzerime alarak çıkmak istiyorum diye ve çıktım,alttan muayene tek bi kere oldum tekrar yapmak istediler kabul etmedim,çünkü zarar vereceklerinden korktum,ve bence insan hastanede kaldıkça daha çok kötüleşiyor,ben kaldığım sürede idrar yollarım enfeksiyon kaptı 1 hafta böbreğim ağrıyordu ağlıyordum geceleri dayanamıyordum, şuan evimdeyim çok rahatım çok şükür sancım varmı bilmiyorum ama 32haftalık oldum doktorum 34e kadar dayanırsa küveze almam dedi inşallah dayanır bakalım 🤗