Yarendurmazz canım ben normal doğum yapmış annesi olarak ve ikiniciyide normal doğum yapmak istyrm benim canımda çok tatli çok nazliyimdir ama normal ypcm diye kndimi motive ettim ve basrdim ikinciyide nasip olursa normal ypcm bıçak altti daha kotu ve hiç hissin kalmiyo gobeginde kat kat kesiliyosun ama yinede sen bilirsin ben bi normal doğum yapmış annis olarak önerim sana 😉