Merhaba anneler bende doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedm öncelikle Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu :)
Son hafta kontrolümde çatı muayenesi oldum doktorum çatın kemik yapın çok iyi bebeğimizde çok kilolu değil gayet rahat normal doğum yaparsın sadece kanala girmemiş bir haftamız var yine girmezse suni sancı vercez dedi üç gün sonra da tekrar çağırdı bir gittik ki bizim kız dönmüş 😬 doktor bu hafta da beklediğimiz bişey değildi bu dedi iki gün sonra gel ama hazırlıklı gel bişey yeme yine dnmezse büyük ihtimal dönmez sezeryana alırım dedi ve gittiğimiz de dnmemişti doktorum istersen iki gün daha bekleyelim dedi dönüp dnmeme ihtimalini sordum yok artk dnmez plesamtada yaşlanmış dedi eşimle konuştuk ve beklemeyelim madem dedik öyle bir sezeryana girdim ki hızlandırılmış gibiydi dgumhaneye girdim hazırladılar hemen ameliyathaneye gittik önce çok korkmuştum ama ebeler olsun ameliyathane ekibi olsun öok rahatlattı sonra bir uyandım ki bebeğim bana bakıyordu ilk ameliyat sızım oldu ama çabuk toparlandım ayağa kalktm şu an çok rahatm darısı sizlere olsun inşallah 🤩😍