aycanerbas Merhaba benim de siz gibi doğuma 20-25 günüm var ve bir de 1 yaşında minnoş bir kızım var ama 3 aydır aşırı tüy döküyor, sıcaklarda daha da çoğaldı. Bebiş doğunca bu tüylerle nasıl olur diye çok takıyorum, traş ettirmeye de gönlüm razı gelmiyo kıyamıyorum üzülür diye. Siz nasıl bi yöntem uygulayacaksınız?