Merhabalar 🥰 Cuma sabahı çok güzel bi spinal sezaryen doğumum oldu ve sizinle paylaşmak istedim 💕 16 Temmuz Cuma sabahı ilk iş hastaneye gittik eşimle birlikte ve özellikle başka hiç kimseyi istemedim yanımda özellikle de belittim sağolsun anlayış ile karşıladı canım kocam, bi sen ol yeter dedim 😍 Neyse formalitelerin ardından odamıza geçtik beklemedeyiz ve serumum takıldı doktorum geldi 8 buçuk gibi seni alırız diye ve o kadar dakik ki adam tam dediği saatte odamdan sandalye ile çıkarıldım. Bebeğimin eşyalarını teslim etmiştik baktık battaniyesini almamış hemşireler 💕 Canım kocam koştur odaya gitti battaniyesini alayım derken son bi bakışmadan aldılar beni asansöre ve ameliyathane katına da almadılar adamı 😔 İlk böyle bi kötü oldum başladım duygusallık stres korku karışık sessiz sessiz ağlamaya 😅 Geçtik ameliyathaneye hemen işleme geçtiler. Şöyle ki, anestezi uzmanı rahat olmamı omuzlarımı ve başımı öne eğmemi sırtımdan iğne yapacağını ve canımın yanmayacağını akabinde ayaklarımda başlayan sıcaklık hissedeceğimi söyledi ve ufaktan hazırlığına geçti ve benim bu sırada bacaklarımda hakim olamadığım titremeler devreye girdi. Neyse derken doktorum geldi ve sakin kalmam gerektiğini her şeyin yolunda olduğunu söyledi biraz rahatlamıştım derken iğnelerim yapıldı. Vücuduma iğne batıyor ama acı gerçekten yok hiç hissetmedim. 3 tane falan yapıldı sanırım tam emin olamamakla birlikte 😅 Dedikleri gibi ayaklarımdan başlayan sıcaklık vs geldi ve beni yatırdılar kollarımı bağladılar önüme perdemi çekip işe koyuldular 🤭 Stres mi derseniz kayboldu bi an ne olup gittiğini anlamadan bebeğimin ağlama sesini duydum 💕 Yani ameliyat kısmını da şöyle anlatayım acı sıfır ağrı sıfır hissiyat sıfır ne ara kesik attı çocuk nasıl çıktı bilemedim desem yeridir. Sadece ufaktan karnımın içinde bi hareketlilik hissettim o da inanın korkutucu değil aksine bebeğim geliyor düşüncesiyle insanı mutlu bile ediyor 🙃💓 Ha bi de bi ara midemin bulandığını hissettim ve hemen söyledim oradakilere ardından seruma bi bulantı önleyici yaptılar sanırım dakikasında gitti bulantım. Şunu söylim, ne hissediyorsanız söyleyin konuşun ki yardımcı olabilsinler 😉 Ardından oradakileri soru yağmuruna tuttum tabi; bebeğim nasıl iyi mi vs, iyi olduğunu duyunca tabi o kadar rahatlıyorsunuz ki anlatamam 💖 Tabi benim o sırada dikişler atılıyormuş doktora sorup öğreniyorum hiç hissetmiyorum orası ayrı 😂 Odağım her şeyim yavrumda yanıma getirdiler hemen bi öpüştük koklaştık 🙏🏻 Sonra önce bebeğimi odamıza aldılar ardından da beni çıkardılar, kocam bi panik bi panik görmeliydiniz 💘 Her şey çok güzel ve olması gerektiği gibi ilerledi. Ufak panikler stresler korkular çok normal ama inanın 20 dakika içinde her şey olup bitiyor bile 🙏🏻 Şimdi yanımda meleğim canım oğlum gözümün nuru bitanem 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰
Son bir şey daha sezaryenden sonra hemşire ve yakınınız ile ilk yürüyüş çok önemli asla pes etmeyin küçük minik hareketler ile kalkın doğrulun adım atın sabırlı olun. İlk yürüyüşten sonrası mis fırsat buldukça 1 adım da olsa atın. Sonrası çorap söküğü gerçekten ve Allah da yardım ediyor. Hastaneden çıkarken bebeğimi kucağımda ben taşıdım ve kimsenin desteği yoktu yapacağım dedim ve yaptım 🙏🏻🧿💙
Bu arada sorularınız varsa cevaplarım 💓