iremcannn1907 Kızlar iyi akşamlar. Birkaç gündür çok fena burun tıkanıklığı yaşıyorum, sanki nefes alamıyorum. Aranızda yaşayan var mı, sıcaklardan mı oluyor sizce?
Busradlr99 iremcannn1907 benımde aynı ama çoğunlukla gece yatağa yattığım zman sanki oda basıyor beni bide bende panik atak var acaba korona mı oldum sürekli bunu düşünüyorum ama hamilelikte normalmiş öyle duydum
iremcannn1907 Busradlr99 aynen bende böyleyim özellikle gece, şuan mesela. Korona bende düşündüm Allah korusun. Nasıl geçer ne yapmalıyız acaba 🙄
Busradlr99 iremcannn1907 benım ablam hastaneye gitmişti onun daha kötüydü o sprey kullanıyordu ama ben sadece yatağa yattığımda o yüzden doktora gitmeyi düşünmüyorum oda değiştirsen belki iyi gelebilir
AyseNamli Hamilelikte hormonlardan oluyor ben 6 ay boyunca yasadim. Doktor sprey verebilir ama uzun sureli kullanim tavsiye edilmiyor. Doktorum bana tuzlu su yap demisti. Burun spreyi sisesine bir cay kasigi tuzu az suda eritip koyfum. Ihtiyac duydukca hep onu kullandim 5 ay boyunca hergun ozellikle geceleri hic nefes alamiyordum kullanmazsam. 7. Aydan sonra gecti ancak.
iremcannn1907 AyseNamli bende çok sprey tarzı şeyler kullanmak istemiyorum açıkçası. Tuzlu su yapmak çok mantıklı teşekkür ederim. Sıcaklardan dedim ama hamileliğe has bişey sanırım biraz da. Nefes alamıyorum hele yatarken 🙄
AyseNamli iremcannn1907 hamilelikten kaynaklaniyor bukadar yogun olmasi. Son donemlerde ben sadece spreyle nefes alabiliyordum gece gunduz. Baslarda sadece geceydi. Ama sonra gunduzleride evin icinde bile spreyle geziyordum. Cok kurudugu icin kanama olmasi da normal.ama tuzlu su kullanmaya baslayinca kanamada gecti bnm. Hemde zararsiz oldgu icin rahatca istedgn kadar kullanabiliyorsun