BilgehanRdvn Hanimlar 4gun oldu doğum yapalı eski dayanık anksiyete ve panik atagim var doğum yaptığım gün çok çok arttı dayanilmayacak haldeyim perişanım emzirirken antidepresan kullanan oldu mu acaba cevap lütfen
Dilekcnkn BilgehanRdvn En iyisi doktora danışmak canım sonuçta emziriyorsun sütüne veya sana nasıl bir etki eder bunu bilemeyiz ve herkesin bünyesi farklıdır 😊