DNZMHMHT evet nedense söylemiyorlar bende anlamış değilim. Benimde eşim hekim arkadaşının yanına gidiyoruz her şeye bakıyo iyi diyo sonra soruyorum öyle söylüyor😂 demek ki kimseye söylemiyorlar alışkanlık herhalde sağlıklı olup olmadığına bakıp daha çok hastaya yardımcı olmak adına bence hızlı yapıyorlar. Ama bakarken söyleseler fena olmaz 😂