Hly3 Merhabalar, Çarşamba günü Sezeryan doğum yaptım. Merak ettiğim tecrübeli anneler bu göbek ve karın şişi ne zamana iniyor ? Bol su içiyorum sıvı tüketiyorum ama sanki hiç gitmeyecek gibi geliyor
Slnnn1 Hly3 ben göbeğim dikiş yerime agrı yaptığı içim çok hafif sarmıştım düz dursun die onun dışında eve geldiğimde 7 kilo vermiştim bile 40 çıkmadan toplanıyorsun kendini iyi hisetigin zaman yürü canım en etkilisi yürümek ben yalnız olduğum için her işi kendim yapmak zorunda kaldım 3 haftada göbek felan kalmamıştı ama tamamen iyileşince gene sıkılaşmak için spor şart
Hly3 Slnnn1 Benim yanımda annem var ama yine her işi ben ve eşim yapıyoruz desem yeridir… Yürüyorum bugün dışarı çıktık baya yürüdüm. Ev içinde de hareketliyim çok inşallah veririm ben de. Bacaklarım da hala şiş ödem gitmedi Şuan kaç kiloyum bilmiyorum da tartılmadim henüz