Hepinize merhabalar şimdi bana bu kadın ne saçmalıyor demeyin 🙈 çünkü belki saçma olabilir ben 13 haftalık hamileyim karnımın alt kısmında elimi koyduğum zaman nabız gibi bisey atıyor ama orda nabız yeri yok yani ortalarda o bebeğin kalp atışı olabilir mi böyle çok fazla bir tekme histen bahsetmiyorum sadece nabız ama karnımın orta kısminda