ogluileannesi Kızlar ayda bir ayda bir kontrol izni var biliyorsunuz. Günü bildirip iZin aldıktan sonra doktordan rapor almaya vs gerek var mı ben ilk defa kullanacağım haftaya
Esrakin ogluileannesi hayir yok utrasyon fotoğrafını falan gösterirsin muhasebeye cnm ben oyle yapiyordum
minimicki sevdad ben söyledim doktor izni diye ama gün olarak değil saat olarak verdiklerini söylediler yani hastahane saatim kaçtaysa gidip tekrar gelebilirmişim işe bunun gibi 😒
sevdad minimicki bende randevum oldugu gün bütün gün izinli olmuyorum erken saatteyse gidip gelıyorum yada çıkısıma dogru randevu alıyorum sonrasında daha gitmiyorum ☺️