Zelihaoncl canm çok geçmiş olsun doktoruna sor bi önerisi vardır ben hamileligin ilk haftasinda kabızlık sorunu yaşadım bi kaç gün ve ben eczanede çalışıyorum kayısı ve bol su içtim geçmedi bi gece sabaha kadar lavaboda çıkamadım tuvaletim var ama yapamıyorum karnimada felaket ağrı giriyor birde azcik ıkındim ama agrım okadar fenamı krampli giriyor en son sabaha karşı eşim ise giderken lavabodan kalkamadigimi hatırlıyorum ve zar zor lefeona kadar gittim eşimi aradım dön gel ben fenayım geldi arabayla hastaneye gittik ama yerimde oturamıyorum hoplatiyor ağlaya ağlaya hastaneye gittim meğersem kabızlık rahmi kasmış düşük tehlikem oluşmuş bebek plasenta duvarinda dedi sürekli takip altindaydim 8 aydır o kabızlık yüzünden düşük tehlikem geçmedi zorunlu sezaryan olucam 1.5 hafta sonra bebek hala aşağıda lütfen benm gibi olmayın kayısı yiyip bol su içtiğinizde gecmiyrosa hemen doktorunuzla iletişime geçin