Dün akşam kanamam oldu sürekli suyum geliyor ama birden değil azar azar sancım vardı gece uyuyamadim sürekli sancı geliyordu bugün hastahaneye geldim yumuşama olmuş 2 cm açıklık varmış ebe bebek başını güzel baskı yapıyor yumusaman güzel acilman çabuk olur dedi hastahaneye yatisim yapildi artık acilmayi bekliyorum bana dua edin bı an önce oğluma kavusiyim