elifinannesiiii Sevgili Anneler sizinde akşam olunca ağrılarınız artıyor mu? Ya ben 1 haftadır her akşam doğuruyorum sanıyorum🙈😂 sabah oluyor tık yok🤷🏼♀️ 37+2🤰🏼
Gamze2172 elifinannesiiii ahh ahh evet malesef heran geldı gelıyor gıbı sabah olur hiç bir şey olmaz akşam oldumu baslr 😂😂38+4 olduk