Nerminn gecen çarşamba doğum yaptim ilk iki gün bi iki damla anca süt geldi sütüm yoktu hastaneden çikar çikmaz ilk iş ılık duş ve duştayken sıcak suyla yavaş yavaş masaj yaptiim ardindan ananas yiyin bol süt yapiyor ve humana nin çayını aldim günlük 3-4 bardak içtim ve bol su içtim çok şükür bi güne kalmadı gelmeye başladı düzene girdi ben bunları yaptim memnun kaldim umarım size de faydalı olur 🙂 he bide babannemler öğünlerde bol bol soğan ve bulgur yedirdiler süt yaparmiş onlara göre 🙈 onun da faydasi oldumu bilmiyorum