Sulegorkemakyol Sibelkaikx 1-2 parça birşeyler aldım o kadar bayramdan sonra başlıycam inşallah bende beyendiğim ürünleri favoriye aldım sepete ekle yapıcam o kadar malum kış bebeği olucağı için her taraf yazlık kıyafet dolu
Pelin-1 Sibelkaikx ben de 20+5im 16.haftada baslad ufak ufak almaya kiyafeti devam ediyorum hala almaya erken bitirmek istiyorum ikiz olduğu icin
Momlife1 Sibelkaikx ben kıyafet alışverişini sona bırakıyorum kış bebeği olacağı için 2. Gebeliğim olduğundan herhangi büyük alışverişim olmayacak ana kucağı alacağım bir tek bir tane inekli çorap aldım birde uyku tulumu (indirimde denk geldiği için)
Didemmmmm Sibelkaikx biz de 20+3 olduk🙏💙 bir kaç takım dışında daha bir şey almadım sadece liste yapıp beğendiklerimi favorilere ekliyorum. Bayramdan sonra odasına başlayacağım. Oda takımı ve arabasını beğendim annemler alacak.
alininannesiii Sulegorkemakyol eğer istanbuldaysanız Eminönü havuzlu hana gidin herşey var benim ki kış bebeği ben çoğu şeyi ordan aldım ve almaya devam edicem bir girdimmi çıkamıyorsun 😄
Sibelkaikx alininannesiii malesef istambulda deyilim ama burda avm girince cikilmiyo en cok esimi tutamiyorum kiyafet konusunda 😁
Sulegorkemakyol alininannesiii ben oralara gidemiyorum be yazıkki 3 yaşında kızım var bırakıcak kimsem yok
Didemmmmm Sibelkaikx Amin inşallah Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 şu sıcaklar biraz bunaltsa da çok heyecanlı tatlı heyecanlar yaşıyoruz😉