melekVzeynepE Merhaba hanımlar, ilk bebeğini geç doğurup ikinciyi erken doğuran oldu mu yoksa ilk geç olunca ikincisi de mi geç geliyor 🤷😏
Tubalp27 melekVzeynepE ilk doğumumu 39+5 de yaptim oğlumu ikincisini 35+4 de yaptim 10 gün oldu bebeğim küvezde kısmetse yarin taburcu olcak 🤲🤲🤲🤲
ATC melekVzeynepE ben 35 de doğurdum bakalım bu kaçta doğacak 😂 ablam ilkini 27 de 2.yi 42 de dogurdu😂