Feyza9 Merhaba anneler. Doğu görevindeyiz ama doğuma annemin yanına gitmek istiyorum. Baya uzaktayız. Son haftalarda gittiğimde hastanelerin kabul etmeme gibi bir durumu var mı daha önce deneyimleyen oldu mu