Saremm 33 haftalik hamileyim. Az once de bir oost actim ama vitmedi sanirim. Sanki kalbim cokacak gibi . Tam uyuyacagim basiyorlar . Napabilirim yardim
CMELIHA Saremm canim gayet normal ben yaklasik 1 aydir bu sekikde uykusuz carpintili yasiyorum . Duş al sütünu ic sevdigin meyvelerden ye. Illa kitap degil dergi blog oku ki zihninde gozunde yorulsun bolelikle daha rahat olur
Duygue Saremm banada aynısı oluyo canım serin olsun odan biraz soğuk su iç için ferahlıyo ben nefes bile alamıyorum bazen
Mujdeicel Canım otur biraz televizyon izle hatta televizyonun karşısına uzan uykuya dalman kolaylaşır .
Aysenurtsr Yapabilecek bisey yok. Hepimiz ayni seyi yasiyoruz. Ben de 33 haftaligim, hem agirlastigjndan kalbimize baski yapiyor hem sicaklar bunaltiyor. Nefeslerinizi duzenleyin.
Prensess_annesi Aysenurtsr bende aynıyım 35 haftalığım uyku namına bişey Yok bu saatte nöbet tutuyoruz