Merhaba kızlar 37+5 haftalık olduk yarın kontrolüm var doktor alttan bakacağını söyledi fakat şöyle bir durum var yarından sonra doktorum 1 hafta izne çıkıyor çatı muayenesi doğumu tetikler diyorlar ve bende kendi doktorum dışında başkasının doğumumu gerçekleştirmesini istemiyorum ne yapmalıyım sizce ?