meryemliyammm kızlar malum bayram temizliği telaşı sardı bizi. Evi temizledik iyi güzelde kullandığımız deterjanların bebeğe zararı var mıdır yada cam silme işlerine girdim sorun olur mu. Siz neler yaptınız. Beni bir pişmanlık sardı
zehranurr meryemliyammm canım yapmışsın zaten. Deterjan kullanırken maske eldiven kullansaydın iyi olabilirdi ama inşallah bir şey olmamıştır🌸
belisslinaa meryemliyammm kaç haftalıksınız ? Deterjan kokusundan olabildiğince uzak durmaya çalışın çamaşır suyu falan fazla solumayın
meryemliyammm belisslinaa 28 haftalığım. normalde dikkat ediyordum ama bu defa ayy ne bilim ya tutamadım kendimi
asyahumam meryemliyammm ben eldiven kullanıyorum genelde kimyasal diye dokunmadım, cami da eşime sildirdim. Bugün bayağı iş yaptık hem doğum temizliği hem bayram temizliği oldu sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle hem hareketli olmak da iyidir bence 😍
H_myra1 meryemliyammm bende camları mı sildim belimde fıtık var bebekte bir yandan baskı yapınca iki gündür yürüyemiyorum 🥴
Birpapatya4 37 haftayım bugün kabin ve banyo temizliği için çamaşır suyu kullandım hala başım ağrıyor az kullanıyorum halbuki WC sonuçta mikrop kapma olmasın diye ama ona rağmen baş ağrısı bıraktı
Akkoyu Erken doğum riskim olduğu halde banyoyu klozeti temizledim az önce . Şuan bel ağrısından ölüyorum iyi halt ettim evde kimsede yok