Happykariner Rabbim gönlünüze göre versin, hayırlısını isteyin, ben öyle ikizlerim olsun diye dua etmemiştim ikizim olduğu için nasip etti Rabbim ama 6+2′de yoğun kanama sonucu birini kaybettim, baya sıkıntılar yaşadım, kanamam olduğu için kanama alanı 12 haftama kadar kaldı tam bitti derken akşamına yine kanama oldu hastanede yattım serum yedim. Şükür atlattık o günleri ama kaybetme korkusu o kadar kötü bişey ki tam iki defa yaşadım, Rabbim bidaha göstermesin… İnşallah sizde en yakın zamanda hayırlı haberleri alırsınız dualarım sizinle. ❤️