Zeliiiss Prenses21 19 değil ama 27 günüm kaldı heyecandan öleceğim neredeyse bebeğimi görmedim ama özlemiş gibiyim aynı 😍 neye benzeyecek nasıl bir kız olacak çok merak ediyorum
Gamzemirenver Prenses21 19 değil ama 24 gün kaldı yazıyor. Şuan zorlanıyorum ben. Ağrılarım oluyor. Şükür kısa sürüyor ama zorluyor 😊 nst de de sancı çıktı bakalım nolcak
Havva Prenses21 uygulamaya göre 19 gün var benim de ama haftaya pazartesi yada çarşamba alacak dr yarın kontrol var tam belli olacak
Havva Prenses21 evet bugün gittik 29temmuza gün verdi tahlilleri falan yaptılar. Anestezi uzmanı gördü 9.30da hastanede olacağız. Doğum pozisyonun da ama eşi aşağıda bizim yolu kapatmış
Bulutsevdasi Prenses21 19 kaldi. Ama zaman hızlı geçsin istiyorum. İnşallah bayram haftasında gelir bizim kız. Bekliyoruz . Açılma sancı ağrı hiç bir belirtim yok.
buseli07 Prenses21 38+0 olduk son 14 gün yazıyor uygulamada. Normal doğum bekliyoruz hayırlısıyla. Ne zaman gelir çoook merak ediyorum. Çok sıkıldık çok bunaldık sıcaklardan. Bakalım heyecanlıyız baya. Kızçem ne zaman gelecek acaba 😁💕