34 haftalık hamileyim. Bebeğim 20. Haftalarda daha hareketliydi. 30 dan sonra azaldı gündüzleri özellikle çok az hatta hiç yok belki ayakta kaldığım için hissetmiyor olabilirim. Sabahları ve geceleri hareketli genelde. Nst de kalp atışları gayet iyi çıkıyor. Kordon dolanması da yok. Günde 10 defa dan fazla da hareketi oluyor. Endişelenmeli miyim?