Zelihabalci Yaa benim doguma 22gün kaldı 5dk sancı çekiyom sonra duruyo bidaha olmuyo ama 35haftada beridir benim kilodum ıslanıyo dokcora gittim akıntı dedi eve yoladı dünde sancım oldu 10.15dk sürdü 3kere iş çamaşırı değşirdim Napcam Ben Akıl Verin
Eliffff Zelihabalci bende 35+4üm ve kasıklarıma arada çok ağrı giriyo.hatta benim adet sancımda çok olurdu aynısı oluyor.ama geçiyor düzenli birşey yok şuanlık
Deryacato Bende ayni vallah arada sadece kalcamin üst kismina sanci giriyo 2-3 saniye sonra gidiyo . Hic bi belirti yok
Zelihabalci Deryacato benimde bacaklarıma kalçama özel bölgeme kasıklarıma sancı vuruyo ama ıslaklık 1haftadır var