Tecrübenize tekrar ihtiyacım var 🥰 benim kese yanında kanamam görülmüştü. Progestan kullanıyorum bir de ferrum fort demir hapı. 11 haftalık oluyorum yarın Allah nasip ederse. Karnımda hafif adet ağrısı gibi ağrı var. Doktor randevum 1 hafta sonra. Rahim büyüdüğü için oluyor diyorlar ama yine de sizin tecrübelerinizi de dinlemek istedim. Neden olur bu adet ağrısı gibi ağrı ?