NazLByrmgLuu canım benimde öyle bizde 30 bitecek🧚♂️👼 ama dediğin gibi hareket azaldı eskisi gibi degil . Ama bebek büyüdüğü ,hareket alanı azaldığı için rahat hareket demeyecek o yüzden hareket az hissedersin dedi ebe . Çikolata ,şekerli şeyler dogru biraz enerji veriyor galiba ama mesela benim dün çikolata yemekten midem bulandı artık. Yavrularımız Allah ‘a Emanet 🙏🙏🙏