Momof2child 1kizim Var Ellerinizden oper.1yaşinda 2ci bebegime hamileyim 2aylik olmak uzere Allahin izniyle.fakat kizimda baya agrim olurdu ve s.Simdi hamile gibi degilim sanki,bazen kaygilanirim ki,acaba biseymi oldu diye,mide bulantisi var sadece
42-AySe-07 Momof2child Canım benim de 1 yaşında kızım var 33 haftalık hamileyim bu erkek Rabb’im nasip ederse o kadar farklı ki anlatamam herşeyi çok değişik :)
ktnzehra49 Momof2child 😅 tam olarak ben 14 aylık kızım var 14 haftalık hamileyim bu hamileliğim kızımın tam tersi hep hastaydım kızımda bunda ise maşallahım var toplasan 10 gün bulantım olmadı rahatsız olmadım doktor cinsiyeti belli değil şimdilik kız diyelim dedi ama ben erkek hissediyorum başından beri bakalım hayırlısı olsun
Beyzan Momof2child Benim de tam tersi oldu ilk gebelikte prenses gibiydim aşırı rahattı bazen hamile olduğumu unuturdum hızlı hareket eder göbeğimi tezgaha kapıya filan çarpardim. İkinci gebelikte süründüm.resmen 🙄 bu arada ikisi de erkek 🙂
42-AySe-07 Momof2child Benim bulantım bile yoktu bunda kızım da 2-3 ay kustum tek hamilelik belirtim göbeğim😊
Melakya 42-AySe-07 mesela canım benmde kızım var 3 aylık hamıleym kızımda asırı rahat gecırdım suan hala tıksınmeler var
duriskonunannesi Momof2child aynı şekilde ben de ikinciye hamileyim daha çok yeni ama kızımda da bu haftalarda bi paniktim bi strestim bulantım hafif vardı iştahım azalmıştı kilo veriyordum sürekli,yorgundum bitiktim, şuan ama uyumuyorum, hiçbir şeyi takmıyorum çok pozitifim ve herşeyi canım çekiyor normalde kolay kilo alan biri değilim bir haftada bile olmadan 1 kilo aldım sadece kilo gidişatım beni endişelendiriyor 😁