onhaziran 9+3 de kalbi durmus bebegimin ben 11 +3 de gittim kontrle dr öyle çağırmıştı meğerse kalbi durmus ama hic agri kanama hic bise olmadi tabi bunu öğrenince cok kotu oldum, simdi ikinci gebeligim cok korkuyorum suanlik hersey cok iyi şükür 11+2 olduk bile 🤲🏻