Kizlar dun hastaneye gittim acilma az dedi cm soylemedi sanci dogum yapacak kadar cok yok dedi. Suyun gelirse agrin çoğalırsa gel dedi. Acikliga bakarken zorladi baya canim yanmadi ama yetisemedim dedi.eve gelip dus aldim daha sonra geceden beri alt tarfimda ve kasiklarim da kesinlikle gecmeyen bir agri var. Sanci gibi gelip gecmiyor hic gitmiyor yatakta donemiyorum oturamiyorum yuruyemiyorum cok kötü oldum orkide 2 defa az az kahverengi birsey geldi. Suyum da gelmedi sancim da cok degil basina boyle birsey gelen oldu mu ve aşırı midem bulaniyo bebektr cok fazla hareketli!!!