Naciyee İyi gecelerr,uykusuz anneler ve adayları 😊 Artık bebek arabası ne alıcam ne edicem diye düşünmekten çok bunalmıştım hem maddiyatı düşünmem gerekiyordu hemde arabanın kullanım elverişliğini çok istediğim model arabayı baktım bu gidişle alamıcaz maddi olarak zorlayacak bende bugün eşimle çıktım bebek arabası bakmaya girdiğimiz mağazada bir çok çeşit vardı ama bir tanesinin ana kucağı modeli tam istediğim modeldi baya bir süre inceledik eşim ile baktık çok hoşumuza gitti maddi olarak da zorlamıcak bir fiyattı araba eşim alalım mı dedi alalım dedim siparişini verdik içim çok rahatladı araba işini hallettiğim için 🙏🏻 Bu model arabayı kullanan var ise görüşlerini alabilir miyim acaba ? Casual Quattro Trona Safe
Emineslh Naciyee bende vista trona olanı var 1100 fiyat aldık ve dün civilde casual indirim yapmış 800tl aldığım araba çok sinirlendim sizde bakin baya indirim car casual de