elfmoom Evveet kızlar, önerilerinizi alabilir miyiz? Kullandığınız güneş kremleri, kozmetik ürünler, makyaj malzemeleri, cilt bakımları… 🥰🥰 Sizler hangi markaları kullanıyorsunuz
zehranurr elfmoom musluk suyu🙄 popomu yataktan zor kaldırıp saçımın topuzunu bile zor yapıyorum🥺 keşke enerjim olsada ilgilensem kendimle 😬
Selly elfmoom güneş kremi mustela aldım o çok yağlı geldi yaz için zor oldu kullanımı , siveno aldım onun yerine şimdi daha iyi beyazlık bırakıyor ama emilimi daha güzel sürünce. Çok makyaj yapan biri değildim bir rimel bide Yves Rocher ruj aldım onu kullanıyorum. Deodorant parfümsüz parabensiz aldım yüz temizleme de bioderma ☺️
Clementinee elfmoom canım ben esthederm ve caudalie ürünlerini aldım içerikleri temiz ve güvenilir şampuanımıda beaver marka kullanıyorum içeriğini seviyorum hepsi eczane ürünü zaten… diş macunum organik pek sevmiyorum ama mecbur 😅 güneş kremmden çok memnunum Actinica Lotion kanser hastalarınn güvenle kullandığı bir marka. Tabii en önemlisi bulantıdan fırsatım olursa kullancam cilt bakım ürünlerimi şuan duşumu zor alıyorum 😅😅
Dilek0809 elfmoom tamamen doğal ürün bulmak hem çok zor hem çok maliyetli ama yine de içeriği temiz ürünlere yöneldim en başta duş için love beauty And planet şampuan ve kremini aldım duş jeli yerine doğal sabun kullandım( bu biraz vücudumu kuruttuğu için çatlak ihtimaline karşı yulaf sütlü doğal duş jeline geçtim). Güneş kremi olarak solante pregna kullandım. Yüz yıkama jeli olarak ecowellin portakal yağlı jelini kullandım. Yüz ve elde kullandığım nemlendirici weleda skin food light . Çatlaklar için burts bees mama bee yağ ve nemlendirici, biooil ve lierac kullandım. Çok makyaj yapmıyorum ama rimel allık ruj(bunlarda eskiden ne kullanıyorsam devam ettim zaten riskli gebeliğim vardı dışarıda çok çıkmıyordum çıksam araştırırdım mutlaka) vs arada bir kullandığımda Hindistan cevizi yağı ile çıkardım makyaj temizleme suları yağları vs kullanmadım gayet de memnunum. Deodorant yerine rollon tercih ettim siveno marka temiz içerikli. Kişisel bakım için aklıma gelenler bunlar onun dışında sıvı sabunu Dalan parabensiz zeytinyağlı ve siveno dönüşümlü kullandım. Bulaşık sabunu da siveno aldım böylece kimyasaldan biraz da olsa uzaklaşmış oldum bu benim için bi başlangıç oldu ve aldığım çoğu ürün bitmedi bile hepsini kullanmaya devam edeceğim. Ben çok araştırdım o yüzden sizle de uzunca paylaşmak istedim. Son olarak aklıma geldi diş macunu da splat kullandım ama beyazlatma konusunda çok iyi diyemem haftada iki defa beyazlık için arm&hammer kullandım
elfmoom zehranurr ben de aksine kendime bakım yapmazsam kötü hissederim, bakım beni çok rahatlatıyor kendimi daha zinde hissediyorum:)
Ebruuu42 zehranurr saçım dökülecek diye saçımı odalar da bile bağlamıyorum o derece üşenmeye başladım ahahahqjjaja
zehranurr elfmoom bende gebelikten önce çok uğraştırdım kendimle ama artık sonlara geldik ve enerji, zindelik durumu 0 ın altında 😂😂😂
[silindi] elfmoom gebelik öncesi bende cilt bakımımı hep yapıyordum. Gebeliğim kusma bitkinlik halsizlik baş ağrısı çok fazla olunca aynaya bakmak bile istemiyorum. 17 hafta oldum daha yeni yeni toparlıyorum.
Sevgikaya1525 elfmoom benxe ilklerde öyleydim😂ama şuan bi bazn duştan çıkarım dur birz yapym derim yaparım o da nadir 😂artık çok yaklaştık doğuma popumu yerden kaldırıp😂tuvalete girmek zor geliyor
elfmoom Clementinee süperrr 🥰 tamamen doğal olmasına dikkat ediyorsunuz demekki ne güzel:) ben çok beyaz tenliyim güneş vurduğu kızarıyorum 🤭 cildim çoook kuru ama nemlendirince de sivilceleniyor.. bu yüzden gözeneklerim var ve haftada 2 gün peeling yapmak zorunda kalıyorum.. Fakat hamileliğim yeni olduğu için Doğal ürünler konusunda bilgi sahibi değilim:)
Selly elfmoom Bende sivilce yapmadı canım ama maskeyle falan çok zor oluyor diye değiştirdim . Sivenoyu 1-2 haftadır kullanıyorum. Güneşe öğle vakti çok çıkmamaya çalışıyorum çıkarsam da muhakkak 2 saatte bir kremleri yeniliyorum şükür 8. Aydayiz leke vs olmadı ☺️
Clementinee elfmoom bende 8 haftalık hamileyim güvendiğim bir eczacm var onunla karar verip aldım hepsini benimde cildim çok yağlı ve sivilceye yatkın aynu zamanda güneş alerjim var mecburum cilt bakımımı yapmaya en önemlisi zaten ne kadar az kimyasal o kadar iyi yoksa tamamen organik üründe bulmak pek mümkün değil … Kimyasalı zaten maalesef herşeyden az miktar alıyoruz 😔 organik bir zamanda yaşamıyoruz
Zumrutkb elfmoom cosdna diye bir site var bir ürünü almadan önce orada aratıp dogal olup olmadığına bakabilirsiniz.
elfmoom Selly süper :) cilt çok önemli, bebeklerimizin kendisine bakan sağlıklı anneleri olmalı🥰 önerileriniz için çook teşekkür ederim🥰😇
elfmoom Clementinee çoook haklısınız🥰 önemli olan minimum seviyelere indirebilmek:) cilt bakımı normalde de çok önemli ama hamilelikte ekstra önem arz ediyor🖤🖤
elfmoom Dilek0809 o kadar açıklayıcı ve güzel yazmışsınız ki!🥰 gerçekten harika bir öneri olmuş benim de arkadaşlarında işine çoook yarayacak🌸 tüm bu ürünleri araştırıp karar kılacağım:) artık en kalitesiz ürünler bile o kadar pahalı ki. insan neye elini atsa cebi yanıyor 🙏🏻 ama sağlık için hepsi çok önemli
Sedeflsz Dilek0809 Solante pregna hep çok öneriliyor falan inanılmaz yağlı. Okadar yagli ki kullanmak istemiyorum. Aldığım için şuan mecbur kullanıyorum arkadaşlar. Ama açıkçası bir daha alirmiydim asla. Mutlaka başka temiz içerikli yağlanma yapmayan güneş kremi vardır. Onları tercih edin.
Kubra2401 elfmoom ben hamaile olduğumu öğrendiğimden beri makyaj yapmıyorum çünkü gerçekten çok fazla kimyasal var. Doğal ürün yok. Ama bu sıcaklarda deodorant kullanmadan yapamazdım onuda siveno roll-on kullanıyorum en doğalı o. Yüzümede procsin marka yüz ve vücut nemlendirici krem kullanıyorum. Güneş kremi olarakta procsin kullanıyorum.
elfmoom Kubra2401 harika :) ben beyaz tenliyim kaşım kirpiğim sarı o yüzden bir yere giderken mecbur kapatıcı ve rimel kullanmak durumunda kalıyorum:(
Mom726272 Kubra2401 canım cildin yağlı mı Kuru mu bende procsin alıp almama konusunda kararsız kaldım aslında fiyatı da çok uykun yüzüne olan faydası var mı
Pelinbyrktrlr elfmoom İlk 12 hafta sadece el yapımı zeytinyağlı sabunla yıkadım eşimin ailesi yapıyor sonra da saf gül suyu ile tonikledim. Şimdi 35 haftalık oldum artık ara ara normal makyajımı yapıyorum ama göz makyajı yapıyorum bu sıcakta ten makyajı çekilmiyor. Normalde de ucuz kozmetik kullanmamaya dikkat ederim zaten yüzüme sürüyorum neticede😊 Bu dönemde sülfafsız şampuana geçtim ashley Joy kullanıyorum. Roll on da aynı şekilde alüminyum içermiyor Celenes marka aldım. Diş macunumu da doğal aldım bir dee ojeye dikkat ediyorum onu da Barielle marka aldım hamile ve emzirenler kullanabiliyor 😊
elfmoom Pelinbyrktrlr gül suyu nasıl geliyor cilde ? benim kuru ama akneye meyilli nenlendirince sivilceleniyor , iyi gelir mi ki acaba.. ben de kapatıcı sadece maybelline anti age kullanıyorum. zararlı mı bilmiyorum ama
Dilek0809 elfmoom ben de böyle bir post açmıştım gebeliğin başında şu anda 38.haftaya geldim yardımcı olan arkadaşların dışında baya bir de tepki almıştım doğal ürün mü kaldı her şeyi abartmayın diye 🤷🏼♀️ Halbuki kendimiz için bebeklerimiz için en iyisini imkanlar dahilinde düşünmek zorundayız
elfmoom Glsm_krbck77 evde bile olsam en azından saçımı tarayıp bir cilt bakımı nemlendirici dudak balmı sürmeliyim:) inanılmaz iyii hissettiriyor