Ceylann01 Kızlar bugün şeker yükleme testi yaptırdım sınır 140 diyor benim 139.25 çıktı bu gebelik şekeri sayılıyor mu yoksa 140 üstü mü sayılıyor ? Bayram tatili doktora da gösteremedim