Ben normalde düşük tansiyonlu biriyim tansiyonum 9-6 dır ama iki gündür 11-7 falan oluyor buda baş ağrısı yapıyor . Geçen gece lavaboya kalktım birden derin nefes alamadım panikledim sonra enseden baş ağrısı oldum bileklerimden yukarısı uyuştu fazla önemsemedim yattım . Bugün de tansiyonum 11-9 oldu başım ağrıyordu evde bebeğimle tekti bir an içim daraldı ya bana birşey olursa bebeğim ağlamaktan mahvolursa diye kaldım ben iyice kötülemeye başladım midem bulandı başım döndü ensemden başım ağrıdı tansiyonum 13/9 a yükseldi bileklerimden diz kapağıma ve dirsegime uyuştu ağırlaştı hatta yüzüme bile uyuşma geldi daha çok nefes darlığı çektim ambulans çağırdım oksijen de normal EKG de çekildi bir sıkıntı çıkmadı panik atak olabilir mi dedi doktor anksiyete ve panik atak geçmişim var bunu söyledim ama bileklerimde ki ağırlaşmayi anlamadım kendini sıktıysan kastıysan olabilir dedi . Sizce bu yaşadıklarım gerçekten panik atak mi?