Merhaba anneler burda bir cok annenin tüy dökücü kremle ilgili post açtıgını görüyorum kesinlikle uyarım kullanmayın yengem bikini bölgesinde kullandı gebe değil. Suan acayip acı cekiyor yanmıs ve kabarmıs bi sekilde bakıldıgındada görünüyo zaten ne wcye cıkabiliyor ne su degdirebiliyo ne kıyafet giyebiliyor cok zor durumda malesef yürürken bile ağlıyor resmen kadın. Siz siz olun gebelik gibi hassas bi dönemde asla kullanmayın kimbilir gebelikde neler cektirir diye düşünüyorum sizlerlerde paylasmak istedim. Kendisine pişik kremi sudocream sür dedik sürdü ama daha fazla yaktıgını belirtti burdanda sudocreamın de bebişlerimize uygun olmayacagını cıkardım özellikle tahriş durumunda.