Egeasigi Ebeye verilecekler arasına 2 tane bez koydum ve ben tercihimi sleepy den yana kullandım 1 numarasını aldım kullanan varsa yorum yazabilir mi çok mu küçük olur acaba ? Kimisi 2 numara alın yazıyor
Ozlem23 Egeasigi bir numara çok fazla kilolu değilse beğenide bir süre olur ama çok fazla almayın duruma göre alirsiniz
Cicilibicili Egeasigi ben ilk prima almıştım. 2 paket sonrası sleepy geçtim. Prima 1 ile sleepy 2 boyutu aynıydı
pitircikannesi Egeasigi ben de sleepy 1 numara düşünüyordum. Yengem yeğenimden kalan 2 numara paketi verince 2 numara bile çok küçük geldi gözüme o yüzden direk 2 numara aldım. 2 numara ile başlicam.
rumeysalbayrakaya Egeasigi 1 aylık olana kadar sleepy 1 numara kullandım benim gözüme de küçük gelmişti ama 4 buçuk kilo olana kadar gayet rahat kullandım artık 2 numaraya geçtik
leyla_ok Egeasigi Ben direk 2 numara aldım.3/6 kilo arası 2 numara.Maşallah 3 geçti benim kız aldım.Gerçekten aşırı küçük.Ölçtüm elim kadar 😅Evet gözümüze küçük geliyor belki ama 2 numara da 3 ve üstü kilo için kullanılabilecek.O yüzden 2 aldım direk.
Birpapatya4 2 büyük geliyor ve büyük gelen bez sızıntı yapıyo o yüzden en azından hastaneden çıkana kadar BİLe olsa 1 alınmalı sıkmasın diye kocaman bez alıp çişi kakayı dışarı çıkarmaya gerek yok 😅
Beyzan Egeasigi 2 no alın diyene güvenmeyin 15 gün önce 3500 Gr doğdu oğlum 1 no ideal elimde 2 no da var o büyük geliyor göbek bağına değiyor
Zhra_cil Egeasigi Ben de sleppy 1 no aldım. Küçük görünseler de daha yeni dogmus bebek zaten ne kadar büyük olabilir ki ☺️1 no ideal bence yenidoğan bi bebek için
Yaprakdokumusever 50 günlük çocuğum hala 1 numara kullanıyoruz bi süre daha kullanırız. 2 kullananlar nasıl kullanıyo bilemiyorum.
Beyzan ivmenas 2 no da da var göbek bağı oyuntusu ama bezin boyu büyük olduğu için göbek bağı içinde kalıyor oyuntunun dışına çıkarmak mümkün değil