Akeb görür görmez yazıyorumm ben 34 te doğurdum bebeğim 10 gündür küvezde. Enfeksiyonum geçmedi,kasılmalar arttı sancı 100 e dayaninca 6 cm açıkla sezaryen oldum. Hiç yerimden kalkmadığım halde bunlar oldu. Tedavini ol geç olmadan daha iyi bir doktora da görünebilirsin.