Bsrydmr evet canım 2. Hamileligim olduğu için en başından beri özel kliniğe, daha önceki doktoruma gidiyorum. 11. Haftada 2 li test yapılmıştı o zaman ki ultrason muayenesinde büyük ihtimal kız demişti doktorumuz. Bir sonraki randevumuzda 15+2 de kesin erkek dedi 😀 simdi 1 ay sonra randevumuz var onda da değişir mi bilmiyorum 😀😀😀