Gizemgect Ayse4423 12+6 olduk bilmiyoruz daha inşallah bayramdan sonra belli olur yoksa meraktan ölücem🥲
gbyalcin ktnzehra49 bana da iki üç gün önce 12 hafta kontrolümde büyük ihtimalle kız dedi 🤭 ama 16 da gel o zaman daha net görebiliriz dedi
ktnzehra49 gbyalcin met bişey söylemiyolar ya 14 haftalık kızımı öğrenmiştim ama bu beniş saklıyo kendini
poyrazinannesi3547 Banada 12 +5 haftalıkta yüzde 90 erkek dedi op.dr ama bilmiyorum yine gtcem bayramdan sonra başka özelede gdym oda desin öyle emin olurum😍
gbyalcin ktnzehra49 evet bize de net söylemedi tam göstermiyor diye, şimdi heyecanla önümüzdeki ayı bekliyoruz 😊