Ogretmenim7 Annelerim bende bel fıtıgı var .Sezaryenimi spinal düşünüyorum etkisi olurmu yoksa sorun çıkmaz mı biliyor musunuz?
beybisi26 Ogretmenim7 ben de aynı durumdayım tarih verdi ama henüz anestezisi ile görüşmedik çok merak ediyorum o söyleyecek.
Kaderyas001 Ogretmenim7 Bende bel fıtığı var ben de sezeryan öldüm ilk gebelikte spinal ama hiç bir sorun olmadı korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum ben de olmadı çünkü
Ogretmenim7 beybisi26 Hamile bir bayanda bel fıtığı varsa ve mutlak surette ameliyat gerekiyorsa, bu girişim spinal veya epidural anestezi ile gerçekleştirilmelidir.yazıyor internetre
beybisi26 Ogretmenim7 aaa eyvah genel olmuyor mu ki ben de kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum doktor epidural yapamam demişti
Karacam Kesinlikle etkisi oluyo bnm fıtık başlangıç varmış bilmiyordum anestezi soruyo işleme başlamadan önce bende yok dedim ve spinal oldum aşırı bel ve sırt ağrım oldu..fıtığı olana tavsiye edilmiyor benden demesi 🙄